Trevlig helg.

Helgen har varit härligt. Kanon väder hela tiden..
Fredagen blev rätt lugn, hade jobbat på dagen så vi var båda rätt slöa..
Igår gjorde vi inte så mycket på dagen, men vid 18 mötte vi upp Annika och Sarah utanför willys.. Köpte hem mat och åkte hem till oss och lagade.. Blev tacos!..
käka och gott blev det!! Sen blev det lite film tittande, sen drog dem ut, jag orkade inte följa med, var inte på partyhumör, haha.
Men men, ludde kom också hit så han och kim satt och spelade, tittade lite på dem och spelandet. Sen blev den sängen.

vaknade imorse vid halv 8 tiden av att ludde åkte hem. (han skulle på fotbollsmatch) men jag och kim sov vidare... Vid 12 tiden drog vi till Center Syd och köpte oss en ny resväska. NICE! det är behövligt till vår Greklandsresa då våra gamla är dassiga. haha.
Denna gången köpte vi EN stor i stället för två små. så, får se om vi lyckas packa bra ihop.

Iallafall, efter Center Syd (och en god WOK lunch där inne) var vi sugna på glass, så vi körde mot Bjärred. För er som inte varit där, ÅK DIT. kanon god mjukglass och fin strand!..
Dock blev det ingen mjukglass för mig och kim, haha. Vi stod i kö i ca 30 min (det är en väldigt poppis glasskiosk) och väl framme tog de inte kort (det borde vi kanske förstått,det var ju en glasskiosk) TYPISKT! och vi hade bara 30 kr i kontanter ute, så det blev varsin sandwich glass istället, inte alls lika gott.. haha..

Sen åkte vi iaf och handlade lite som behövdes här hemma, och sen vidare till mamma och pappa. där bjöds det på SUPERGOD mat. Lövbiff,kroketter och berrasås. MUMS.

Nu ska jag se film, eller iaf ta det lugnt. jobb imorgon!

Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0