påsklov....eller?

imorgon börjar mitt, och många andras påsklov! Wohoo. ska bli skönt! dock så jobbar jag mån,tis och ons. haha. Men blir skönt med pengar. Jag och kim la undan massa pengar in på vårt sparkonto innan, och där lär väl kommande löner också hamna, eller i alla fall en liten del av dem. Vi har tittat lite på resor, och det lutar åt Grekland.

Vi ville egentligen köra ner till italy, som vi brukar med mamma och pappa, men då måste vi orda avgasröret, och bara det kostar lika mycket som själva resan, haha. Så de får bli flyg, och då låter Grekland nice. men men, vi är inte helt säkra än..

Nyss ätit äppelkakan, den blev sådär. lite väl torr kanske. haha.. Nu ska vi alldeles strax köra ludde till Sjöbo, sen ska vi hem och sova för klockan ringer 04.00!

förästen, lagade världens godaste mat innan (till jobb imorgon förstås, till middag blev det ju pizza) hade lite smått och gott i kylen, så slänge ihop en pastasås på :

Svamp (MASSVIS)
Purjolök
Bacon
Matlagningsgrädde
vitpeppar (massor härmed, jag och kim är tokiga i det)

och spagetti till det ofcourse. SÅÅÅ mumsigt det skall bli till lunch imorgon!

Men men, nu ska vi åka.

HEJS

Bild på ludde.. Dock en gammal bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0