Onsdag..

Har haft en jätte härlig dag.. Steg upp och drog till frisören. Färgade+klippte håret. NICE, känner mig vår-fräsch nu. Efter det stack jag upp till syster och sötaste Freja <3. Myspys. Var där dock bara en pyttestund för vid 12 skulle jag möta sandra vid Hemköp.

Väl på hemköp köpte vi potatis och något gott kött. Sen drog vi hem till mig och gjorde hasselbackpotatis, kött och TZATZIKI. mums. Sen satte vi oss på balkongen och njööööt <3

Sandra drog hem lite innan Kim kom hem, och när han kom hem så åkte vi nästan direkt till mamma och pappa. Var där en stund och pratade och lite så. fick fixat studentinbjudningar osv. härligt.. känns nära nu!

Har sökt till 6 högskoleprogram nu. NICE. sista dagen att anmäla sig idag så jag var på hugget, haha.

Sökte till :

Socionomprogrammet (Malmö) - Individ/Familj
Socionomprogrammet (Malmö) - Funktionshinder/åldrande
Fastighetsmäklare (Malmö) - Samma som under fast kortare kurser
Fastighetsmäklare (Malmö) - Samma som ovan fast längre kurser
Svensklärare (Malmö) - Svenska för vuxna/invandrare
Psykologprogrammet (Göteborg)

Nice. någon skall jag väl komma in på. haha..

Nej, nu kallar sängen, är rysligt trött

Kommentarer
Postat av: sandra

åh, du tog också något i göteborg! :D tänk om vi blir göteborgare ;D haha :P

2009-04-16 @ 10:51:20
URL: http://cinzona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0