Skrivsugen.

Ja, jag är lite skrivsugen idag. om vad? jadu, ingen aning egentligen..

Har ett litet tips idag faktiskt. Åk över till danmarks tivoli i helgen! Det är sista helgen de har öppet på året, därför kostar BÅDE entré+ åkband endast 100 danska. superbilligt. Dessutom har alla restauranger och pubar där inne jätte billigt.

Imorgon är det skola.. Jag har dock ett litet problem, Jag hör inget. Och då tänker jag mest på mitt väckningsalarm. Hur tusan skall jag gå upp när jag inte hör väckarklockan?. eftersom jag ligger med mitt "friska" öra ner mot kudden, å mitt halvdöva öra uppåt, så hör jag inget... Får nog gå upp 04.30 när kim går upp, bara för att vara på den säkra sidan. Haha.
en sak är säker iaf, jag kommer definitivt hinna med att ätra frulle innan skolan! (något jag brukar missa).

snart ska jag och kim titta på Vantage point, helt okej action film, sett den på bio innan:)
Såg made of honor igår. Vilken übersöt film!, verkligen riktig tjejrulle, titta på den vettja=)

Ha det fint alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0