Religion.

Nu sitter man i skolan, på religion lektion. Lite tråkigt. Allt vi gör är att googla dödshjälp. Ska ha nått prov på det nästa vecka så vi ska söka så mycket info vi kan.
Kunde vi inte gjort det hemifrån?

För alla er som vill dela min lycka - Jag är inte längre döv! Wiho! ingen är gladare än jag.

Längtar tills jag kommer hem,  min efterlängtade film kom igår, så jag ska se den:)

Ska köra i dag på lunchen, och vi går hel dag idag, så jag kommer vara rysligt hungrig i eftermiddag, lite jobbigt. men det löser sig nog.

Nej. nu börjar vi igen , ha det fint !

Kommentarer
Postat av: Marie

Syster yster! Hoppas att det gick bra på vårdcentralen, och att det inte är öroninflammation igen! Ses en stund ikväll! Puss

2008-09-19 @ 09:55:04
URL: http://mariehenriksson.blogg.se/
Postat av: Alina

Gör gärna sextestet i min blogg! Ha det fint!

2008-09-19 @ 10:00:41
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0