På bättringsvägen..

Yes, känner att pecillinen hjälper nu, riktigt skönt. visst gör det fortfarande ont, men inte hälften av så mycket det gjorde innan.. Hör dock fortfarande inget på örat, riktigt irriterande..

Aja, semestern var i allafall underbar. Jag och kim Landade på fredag natten, och på lördagkvällen åkte vi på Marko å marias bröllop. Det låg mitt uppe i bergen och de gifte sig utomhus. hela bröllopet var utomhus, middag,dans , cermonin. riktigt härligt. tänk vad bra man kan ha det  när man bor i ett varmt land :)

Resten av veckan var super. Sol,bad och massa mys. Skönt med värme.

Kom hem nu i fredags natt.. gick och lade oss när vi kom hem, på lördagen åkte vi till sjukhuset med mitt öra, fick pencillinen å så.. tog det mest lugnt resten av helgen, jag har vilat så mycket det går, och kim har gjort detsamma, han började ju jobba idag, hans första dag! Riktigt kul för dig älskling, hoppas det går bra där :)

Jag är ledig idag, som alla måndagar, riktigt härligt.. Imorgon börjar skolan igen, har lite att ta igen, typiskt. haha, men det går nog.

Får skriva mer sen, nu ska jag städa mitt rum lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0