orka skolan?

Ne, sitter å väntar på bussen. den går klockan 16.00. (är inne i ystad 17.00) väl där inne skulle jag ta bussen 17.30 för att åka till sjöbo å gå på nån föreläsning. Dock så ska vi inte mötas föräns klockan 18.30, så det räcker jag tar 18.00 bussen från Ystad, vilket resulterar i att jag hinner in på H&M och handla lite nödvändiga saker. Nåja, iaf, sen ska jag till Sjöbo. skit tråkigt. måste lyssna på nått jäkla föredrag. Vet ni vad de värsta är? jag måste åka hemmaifrån KLOCKAN 16.00 när de jag ska börjar 19.00.

dalaled suger.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kanske vill komma förbi här senare om du har tid? Vart ska ni ha föredrag och vad handlar det om?

2008-09-30 @ 16:10:12
URL: http://nezzzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0