Kort skoldag

Som vanligt har jag korta skoldagar.. Går endast till kl 11.00. riktigt härligt.. Åkte in till Malmö med en vän och handlade lite, trevligt =)
Fick tag i ett par nya Jeans på Gina Tricot, skithärliga var dom..

Imorgon är det ännu en kort skoldag, fast skall upp till Syster och Freja efter åt =)! massor med snack och buuuus <3

Just nu tar jag det bara lugnt, kollar lite om vi har några läxor, men ganska tomt på den fronten, men jag klagar inte. haha.

Mina öron mår mycket bättre, så jag är happy!

IMORGON FYLLER DANY 18!!! Grattis gumms<3, det firar vi med gooooood mat och dricka på Torsdag kväll. Trevlans.

Nej, nu ska jag gå och titta vad kim har för sig, ha det fint alla.

Kommentarer
Postat av: danielle

TACK GUMMAN! :D:D:D

2008-09-23 @ 21:42:47
URL: http://danielletn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0