Hemtenta psykoanalys

Bläää. låter riktigt spännande va? haha.

Eller inte..

Sitter och pluggar nu, hade heelt glömt bort att vi ska lämna in en uppgift tills 23:59 ikväll. jävla skit!
Inget roligt är det heller, jag ska analysera en film vi sett i skolan (good will hunting) enligt erikson modellen. Skitkul.

Aja, om några timmar ska vi allihopa. Jag,kim, mor och far in till syster och andreas. De bjuder på middag! :) Gooott.
Ska busa med Freja som en tok också förstås:D

Har fortfarande ont i örat, men det är låååångt ifrån så ont som i Fredags, så nu är det på bättringsvägen, tack och lov.

Idag skulle jag och kim egentligen en tur till skånesdjurpark, men vi vaknade lite försent, typiskt, riktigt fantastiskt väder ute!
Aja, det blir antagligen nästa helg då:D

Igår åkte vi till bo ohlsson, handlade lite inför den kommande lägenheten (som inte finns riktigt än) haha. Men det kommer väl snart. Lite handdukar och sånt. Sen körde vi vidare till elgiganten, köpte en hemtelefon där..

Nej, nu ska jag plugga vidare. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0