gooood middag..

Åt nyss ryggbiff med pommes å berrasås, fyfan vad gott rent ut sagt. lite svamp och lök till där gjorde det ännu godare.. Nu sitter jag i sängen,med laptopen i knät å spricker nästan, riktigt proppmätt.

Snart börjar Idol, jag följer det lite.. Jag vet, Nörd. Haha. Men auditions-arna (stavning?) är skit roliga att kolla på, men sen när själva delfinalerna å sånt drar igång då pallar jag inte med det..

efter Idol ska jag göra en stoooor kopp VARM choklad(oboy) med den fetaste klicken grädde man kan hitta. (JO mamma, jag orkar visst det, haha).

Sen imorgon blir det middag på Bryggeriet med Dany, SKIT nice ska det bli. Äta gott och snacka jeeekla massa skit. Jag ska ta med mig kameran så det kommer bilder, I promise.

Sen är det fredag, vilket innebär HELG. denna veckan har gått jäkligt snabbt. härligt härligt.. I helgen vet jag inte riktigt vad som händer, vi får se..Kanske lite bio? IKEA tar vi nästa helg, då kim fått lön. å DÅ ska det spenderas. haha.

Nej, nu är det som sagt idol, och sen varm oboy. sen får vi se filmen jag och kim hyrde i söndags. Haha, vi glömmer den hela tiden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0