Dan före..

Japp, Då är det torsdag. Imorgon åker jag och kim till Mallorca. Wiiie:D:D Längtar som tusan.
Typiskt nog har jag dragit på mig en jävla förkylning. mår riktigt kasst. Ont i halsen, snorig, feber och ont i ena örat. mög mög mög!

Aja, nyss varit på apoteket. Inhandlat lite.

  • Ipren
  • Näsdukar
  • Näspray
Ja, all set! packat det mesta har vi också.. Lite hygien saker vi får ta imorgon först. Kostymen och klänningen ska vi oxå packa sen..

skulle egentligen till syster och fixa fransar å så idag, men eftersom jag är så sjuk är det inte bra.. vill ju inte smitta lilla söt freja. Därför skall mamma och pappa köra oss till flyget imorgon, istället för marie och freja.

Köpte även en locktång idag, eftersom jag vill vara fin i håret.

Nåja, nu ska jag kolla på IDOL och snora lite.

Ha det fint, skriver innan jag åker imorgon..

Kommentarer
Postat av: Danielle Dang

Ha så kul på resan imorn!!!!!!!!!!! hälsa kim också :D:D

hoppas att du kryar till nu där nere :D



puss

2008-09-04 @ 22:35:16
URL: http://danielle.eatrice.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0