Snö.

Det snöar i Ystad. så himla mysigt. Nu när jag kom hem så slutade det dock. typiskt. Är rätt slö idag. gick in till skolsköterskan idag så hon fick kolla mitt öra, orkade inte gå till vårdcentralen. Jag vet inte om hon är så bra på örongrejer, men hon sa iaf att hon kunde se att min trumhinna var rejält utbuktad, vilket innebär att där ligger massa skit och bakterier bakom. typiskt. inte undra på att det gör ont som in i ..... Hon sa att jag fick känna efter hur de kändes. Om jag skulle ringa vårdcentralen idag, eller på mån. Men jag ringer nog på måndag om det fortf. gör ont, ger det lite tid lixom.

Ikväll blir det utgång! hoppas jag orkar med, men det märker vi. Ska bli trevligt i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Marie

Skit mysigt med snö, jag hade dock velat ha ordentligt mycket, typ så man blev halvt insnöad =) Jag får se håret först, men i värsta fall gör vi en snygg uppsättning om det skulle va så att det är alldeles för lite hår... du har ju väldigt tjockt hår själv! PUSS

2008-11-21 @ 13:24:41
URL: http://mariehenriksson.blogg.se/
Postat av: Marie

Du är så fin! Puss

2008-11-21 @ 23:17:11
URL: http://mariehenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0