Skitväder.

Fasen vad det skall regna alltså, inte alls roligt när man skall till malmö. Nåja, ska iaf handla massor, så lite glad är jag. Sitter på export&import lektionen nu, helt ok. Gör litet arbete om tull. Har även käkat frukost här idag. vi turas om i klassen att bjuda på frulle om fredagsmorgnarna. (vi är 6 stycken i min klass). så det är ganska lugnt, haha.

Och nej, vi är ingen särklass, haha. man skulle kunna tro det eftersom vi är så få. Men entreprenörs programmet på JohnBauer skolan lockar väl inte antar jag. Jag tycker dock det är kanon skönt att vara så få människor.

Slutar om ca 20 minuter, skall snabbt upp till min kära syster och lämna min dator där, orkar nämligen inte bära med den till malmö. Visst, jag ÄLSKAR att vi får en bärbar dator av skolan när vi börjar 1:an, men fyför vad drygt det är att bära med den hem och hit varenda dag..

Förut, alla 3or som gått ut denna skolan har fått köpa ut sina datorer. Vi får våra:). härligt med nya regler. haha. Känns ju tokigt att ha en bärbar dator varenda dag i 3 år, och sen helt plötsligt inte. Fast å andra sidan är datorerna ganska kassa nu, efter dessa år. Så. blir väl ändå att köpa ny. Har funderat på en liten ASUS 8gb. Min syster sa dock att den kändes lite plastig, så jag får se.. Åka och titta på den.

Jag riktigt längtar tills på onsdag, ska bli skitkul att prova studentmössorna. Vet inte riktigt vad jag ska skriva på den. Madelene entreprenör 2009. Eller madde? madelene är ju ganska långt. Men det är iofs finare än madde. Vad tycker ni?

Aja, jag får väl sluta skriva och ta tag i uppgiften, fast den är dryyyg!
Ha det fint mina kära läsare, så skriver jag mer ikväll + lägger in bilder på vad jag köpt:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0