Nya bond filmen..

Nyss hemkommen från Ystad.. Kim ville se bond filmen, och mamma å pappa var också lite sugna så vi åkte dit allesammans och tittade, dock var filmen inte alls bra, enligt någon av oss..lite tråkigt.. Jag är inte särskilt förtjust i bond, och denna filmen gjorde det inte bättre..

NU, när klockan snart är midnatt sitter jag vid datorn och PLUGGAR (och bloggar lite givetvis,haha). Ska ha ett arbete inlämnat imorgon, och eftersom jag kanske ska övningsköra en del imorgon så har jag inte tid till att plugga då..
Skit drygt..

Medan jag sitter här, så sitter familjen + pojkvännen nere och tittar på en gammal bond film, de ville se äkta vara, haha!

Nej, nu måste jag plugga lite..

Ha det fint alla.

OCH PS. Jag vill ha min systers nya dator! Ds.

Kommentarer
Postat av: IAS

Då kan jag passa på att rekommendera en jäkligt bra producerad film, att det dessutom är en svensk vampyrfilm utan de vanliga vampyrstereotyperna gör det inte mindre intressant.

80-tals känslan är klockren. Jag talar givetvis om... Låt den rätte komma in

2008-11-07 @ 21:59:44
URL: http://ingetattsaga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0