julklappsinhandling.

Provade studentmössorna idag, riktigt kul, fick en sån glädjekänsla i kroppen! Sjung om studentens lyckliga dagar..
Blev dock jätte dyrt,konstigt nog.. Men jag valde att betala det på tre månader. Så det skall nog gå.

Träffade syster och Freja efter åt. mellan 10-12 typ. Härligt <3

Sen gick jag ner på stan och Umgicks med Sandra, vi shoppade julklappar, så himla skönt å vara ute tidigt. Hoppas nu att de jag köpt till inte handlar för mkt saker själv, haha. inte kul att ge bort saker de redan har. och jag är SÄMST på att spara kvitto. haha.

Nu är jag mest trött faktiskt. Har pluggat kristendomen tills imorgon.. Vi är protestanter här i Sverige (de flesta av oss iaf) men ändå är Kristendomen den religion jag vet MINST om. konstigt nog..Nåja.


Kommentarer
Postat av: Marie

Oohh, testar min nya data.. den är toppen hittills! Puss

2008-11-19 @ 22:02:41
URL: http://mariehenriksson.blogg.se/
Postat av: Marie

Jag tycker att du uppdaterar dåligt.. haha. Jag vill ha mer att läsa! PUSS!

2008-11-20 @ 10:27:06
URL: http://mariehenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0