House på tv ikväll.

House, på tv4 är ett favoritprogram. Har följt det och sett alla avsnitt redan, men ändå rätt kul att se om. Precis som att jag har alla säsonger av desperate housewives och kollar på om å om igen, haha.

Imorgon är det som sagt jobb, härligt med pengar. Händer så mkt nu till jul.. Julklappar skall inhandlas, En tripp till danmarks julmarknad (kanske även göteborgs). pengar till mellandagsrean behövs och det kanske även trycks in en weekendresa med kim <3.

Helgen ser lovande ut.

Fredag:
Skola till 11, sen möta pauline för att sedan åka en tripp till malmö <3, MYS! länge sedan vi umgås ska bli riktigt kul. Fika, shoppa och prata om vår utgång som sker den 29:e !
Sen åka hem och ta det lugnt, kanske hyra en film med kim eller något så..

Lördag:

Sova ut lääänge, för att sedan ha en lugn lördag förmiddag. Blir antagligen utgång på kvällen :)

Söndag:
Åka till ystad och träna, Skönt! blev inget förra veckan (FY), men jag orkade verkligen inte efter jobb.
Sen ska vi bara ta det lugnt jag och kim, kanske bio? rätt mysigt en söndagskväll.

Och jag är ju rik nu, haha!

Just nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Jag BORDE plugga, för jag har prov på torsdag på 175 sidor = hela boken. Aktieprov, jippi! (not). och läxförhör om judendomen, wie.

Måste även ta tag i projektarbetet, men Käthe på ungdomenshus är inte nåbar. jobbigt. nåja, har till studenten på oss.
Påtal om studenten.. Vår skola är efter, de flesta skolor har redan fått besök av ABC gruppen osv för att prova studentmössor, men jag tror att vår skola struntat i att boka in dem, vad gör man då?

Rebus:
Student - mössa = Katastrof!

Nej, nu ska jag kolla lite på desperate housewives, och sen käka spätta till middag!

Kommentarer
Postat av: Inget att säga

Studentmössor finns väl och köpa överallt?



Sett att du spelar Warhammer Online, vad spelar du för något? ...Själv hade jag valt Dark Elves om man kan vara en Witch Elf ;)

2008-11-11 @ 19:43:05
URL: http://ingetattsaga.blogspot.com
Postat av: Inget att säga

Följer bara serierna True Blood, South Park S.12 samt Simpsons S.20

2008-11-11 @ 19:44:26
URL: http://ingetattsaga.blogspot.com
Postat av: madelene

Oh, jag är en riktig serienörd, haha.

Jag är ras High Elves, klass shadow warrior. Jag gillar att vara god;) haha.

2008-11-11 @ 19:59:22
URL: http://reschke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0