helgen som varit..

Jag är  lite seg med bloggen, jag vet.. Förlåt. haha..

Tänkte dra lite snabbt om hur helgen varit.

Fredag
Kom hem från skolan, tog det mest lugnt. På kvällen åkte jag och kim till Ystad, mötte simon och lina där. Blev festande på donna gina, mycket trevligt:).

Lördag
Sov länge, satt vid datorn och kolla ungefär hela säsong 1 av one tree hill. Käka kebabtallrik också. MUMS.

Söndag
Jag och kim körde till Nova lund, fick en ny klänning av honom, Tack :). sen tog vi det bara lugnt.

Skön helg med andra ord, Det gillas! Idag har jag jobbat, är såååå slö och skulle faktiskt kunna sova nu. Men ska försöka titta lite mer one tree hill ;P

Skriver mer sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0