gårdagen + idag

gårdagen i malmö med paulin va jätte mysig. vi handlade kläder och käkade baguett. haha.
jag handlade en del.. orkar inte lägga in bilder nu.. men här får ni en lista..

Kjol - H&M
shorts - Gina Tricot
Linne - Vero Moda
Linne - H&M
Mascara - Lindex
Ögonskugga - Lindex
Bh - H&M
Spargris - Porla kusin
Lila thights - Gina Tricot
Fick även min klänning som jag beställt från Stylebystars.

Lyckad dag !

På kvällen åkte jag och kim till simon och lina..hade trevligt där. käka mat och snacka skit..nice.

Idag när vi vakna så fick jag lust att handla lite till. haha. åkte in till elgiganten på Jägersro och är nu ägare till en eee pc. Mini dator. wiiie. haha. inte van vid att skriva på detta lilla tangentbord än..:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0