Blogg krångel en lördags kväll..

Blogg.se krånglar, ovanligt? Får se om detta inlägget kommer med..

Idag har vi faktiskt gjort rätt mycket. Vaknade vid 11 tiden, och åkte sedan till konsum och handlade inslagspapper till Isabelles födelsedags present. Vid halv 2 packade vi in oss i bilen och åkte till klagstorp. Där befann sig lite andra människor också. GRATTIS ISABELLE!

Frejabus var även där, sötnosen! hon har bränt sig på fingrarna, ser jätte läskigt ut. stackars liten <3.
Kalaset var trevligt, och god tårta och kakor serverades, tack!

Vid 17 tiden åkte jag och kim hem till Ludde. Kim å ludde spelade Xbox360 och jag spelade warhammer, woho. Levlade till level 9, haha.

Nu är vi iaf hemkomna igen, är lite slö. Men skall nog spela lite till tror jag...

Skriver mer imorgon igen!

Kommentarer
Postat av: IAS

Är Warhammer online bra? Jag har inte lirat, har en tendens att snabbt tröttna på MMORPG, spelat WoW i omgångar, men som beroende människa är det lätt att fastna och sitta som klistrad.

Warhammer spelade jag islutet av 90-t början på 00-talet. Fast då var det orginalutgåvan med tennfigurer som man själv målade. Jag spelade Dark Elves. Hade en ganska stor armé vill jag minnas omkring 6000 poäng, Hade både en drake, manticore och en hydra. Bäst var dock mörkeralvernas skytte och deras kavaleri som decimerade fienden ganska rejält. I närstrid var alverna en munsbit för kompisarnas chaosdemoner. Sök på Games Workshop och Warhammer så kan du se orginalet.

Ibland blir jag sugen på att köpa figurer bara för att limma ihop och måla. Kvar har jag endast 2 figurer, en kvinnlig dvärg modell (den enda som finns/ fanns och fick special beställas) Samt Gollum som givetvis tillhör LoTR spelet.

Jag väntar på en full review på ämnet Warhammer Online!

2008-11-08 @ 23:19:56
URL: http://ingetattsaga.blogspot.com
Postat av: Madelene

SV: Ah, de där tenngubbarna har jag hört talats om, Kim har ett par hemma hos sig också faktiskt. Jag har nyss börjat spela online, så jag är inte jätte insatt i det, det påminner ganska mycket om WOW. Jag lovar att återkomma med lite mer info när jag spelat lite längre ;). Förästen, är allt bra med er annars?

2008-11-09 @ 13:46:29
URL: http://reschke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0