Aj.

Har blivit hopplöst dålig på att uppdatera denna blogg, konstigt nog, för jag tycker det är ganska kul att skriva. Min vecka har varit hektisk, men ganska spännande. Har dock skärsår överallt på mina händer, så det går väldigt långsamt att skriva, och stavfel kommer in heeela tiden. Drygt.

Nu är det ÄNTLIGEN helg, ja, äntligen. Idag har vi (sen vi kom hem) inte gjort mkt. Kollade på film med mamma, eller ja, hon kollade och jag somnade på soffan. (typiskt va?). Made of honor hette den, visserligen sett den innan, så det kunde kvitta. Hade även fixat en film till. The waterhorse "legend of the deep". Handlar om lochness odjuret tror jag, verkade till att vara en ganska mysig film.

Imorgon är det kalas, Isabelle fyller 1 år, grattis! På kvällen vet jag inte riktigt vad som händer. Fick ett tips om en film, Låt den rätte komma in, kanske man skall se?

Nej usch, nu ska jag packa ner mig i sängen. Eller ja, jag sitter visserligen här redan, men kasta bort datorn skall jag.

Sov gott, kära läsare. (typ alla ni 3 som läser, haha).

Puss och natti. 

Kommentarer
Postat av: IAS

Definitivt skall du/ni ta och se "Låt den rätte komma in" ...Kanonfilm! Trots att den är svensk. Fått bra betyg i både Sverige och i USA.

2008-11-08 @ 23:22:08
URL: http://ingetattsaga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0