Vaaarmt

Varmt är vad det är på mitt rum! Jag har typ hela taket plus halva väggarna i trä, så det blir som värsta bastun, ganska illa.. Vi får ha fönsterna öppna om nätterna, sen när man vaknar på morgonen är här skitkallt. haha.

Åkte in till skolan vid halv tolv idag, trodde jag skulle ha lektion 12.15-15.15 som vanligt, men nejdå, kursen skulle ju naturligtvis vara avslutad. haha, så där satt jag! skulle iofs ändå köra vid 13.40 men ändå, det var ganska drygt, och pank som jag är fick jag ju leva på min pojkvän som är så snäll och bjuder mig på iste och glass när jag vill!

Körningen gick bra, Woho, nästa gång skall jag typ Panikbromsa eller var det heter, i 70 km/h. Ganska läskigt, haha.

Nu har jag nyss käkat massor med rostmackor med ost och apelsinmarmelad. Mums!

Skriver mer ikväll! Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0