Trött?

Åter igen följer jag kompisarnas trend och skapar blogg. Tror det är min tredje blogg nu, Haha! Ikväll händer det inte allt för mycket. Har nyss sett en film, Martian Child hette den, Helt okej. Den var ganska söt. Kim sitter en bit ifrån mig och Spelar Age of conan, det nya online spelet. Själv spelade jag lite Lotro (lord of the rings online för er som inte vet). Har ju betalat till den 6/6 så lika bra att spela även om jag inte ser det roliga i det längre..

Snart börjar en ny vecka, då är det dags för skola igen. Datorn skall lämnas in på Måndag 08.15. Ganska drygt, eftersom jag egentligen är ledig på måndag. Haha, illa! Aja, skall ändå träna vid 12.00 så lika bra egentligen.

Helgen har varit ganska lugn än så länge. Igår åkte jag med Dany och Jenny till Parken i Ystad, Och det var en BIG flopp ska jag säga. Riktigt tråkigt var där. Vi betalade 100 kr var för inträdet (dock inte jag för Dany bjöd, SNÄLLT) sen drog vi efter 30 min och stack till ÖP torget och käkade Falafel :) typ det godaste som finns, enligt mig!
Kim fick kört bil mycket igår i alla fall, först lämna oss och köra hem, för att vända i dörren och köra tillbaka och hämta oss! Haha.

På tal om bil och sånt, Mitt körkort är på gååång. Jag är nära nu, och det är RIKTIGT nice :) skall köra rally sen, så se upp!

Nej, nu skall jag ta å gå å tvätta av sminket och borsta tänderna, Sen ska jag dra kim från datorn och gå och lägga mig! (han lär säkert stanna uppe och spela ändå, haha)

Sov gott allehopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0