Trött som tusan..

Usch ja, gud vad trött jag är. Blev riktigt trött efter träningspasset vi tog. Men det känns jätte skönt nu och det är det som är viktigt. Kom hem för en timme sedan ungefär, suttit i köket med kim och mina föräldrar och nu sitter jag här och bloggar lite..

Blir en lugn kväll, skall titta på lite film och mysa bara, och det är såå efterlängtat! haha, jag älskar när jag får lite tid för mina tjejfilmer, eftersom kim spelar lite nu mer nu förtiden då han betalt för ett spel i en månad, så har jag tid över. Kim hatar tjejfilmer annars...Haha.

Nej, nu är jag hungrig och maten är nog snart klar:) Mamma, pappa och kim ska käka raggmunkar, men jag är inte så förtjust i det så jag får kassler,ris och brunsås ist. MYCKET godare. Haha

Ha en fin kväll allihopa, om jag inte skriver mer ikväll.

Kommentarer
Postat av: Katta

Jotack, det är bra med mig med! :)
Hm, ja vad finns det att säga om det? ^^

Ha en toppen kväll

2008-05-28 @ 18:57:25
URL: http://fakkors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0