Natti Natti

Ja, då var det nästan sängdags då.. Nyss sett What happens in Vegas med mamma och pappa, har sett den på bio innan men tänkte det var kul och se den igen.. Kim satt på ovanvåningen och spelade dator. Ovanligt!? haha

Imorgon, Tisdag skall jag och kim ta lite sovmorgon, eftersom vi inte har några lektioner, riktigt härligt..Sen vid 13:40 skall jag ha körlektion! sen bär det av hemåt igen tror jag...

Tränade idag, det kanske jag nämnde innan?! aja, om jag nu inte gjorde det så är det sagt iaf. Riktigt skönt var det.. Dock var där lite mycket folk idag, brukar vara ganska tomt, och jag gillar det bäst så..

Nej, nu kallar sängen, och här är dödsvarmt inne så skall faktiskt sova med öppna fönster, så de så. haha.

Natti allihopa..



Ps. Det kommer bilder när jag lärt mig hur det fungerar, haha, Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0