Lite resenostalgi..

Hejsan. Satt här i sängen och kollade igenom lite bilder.. kom fram till att jag och kim har varit utomlands 3 gånger tillsammans, trots vi bara varit tsm i typ 15 månader.. det är rätt bra klarat. Haha. Snart blir det en 4:e gång..
Här kommer lite bilder från ställena vi varit på ..

image5
Här är bild på kim på stranden i Sunny Beach, Bulgarien. Vår första resa ihop! det var 4-12 september 07. Så datumet stämmer inte. haha, min kamera som var dålig. Anyways, var det min första resa utan föräldrar så den var spännande.


image6
Hemsk bild på mig, men ändå. haha. här är jag och kim hemma hos hans farmor i Old Kilpatrick, Skottland den 3-5 december 07  (jepp, hans farmor och pappa är från skottland, ganska coolt). En jätte mysig resa, bara jag,kim och hans mamma Zuzan. Aldrig varit i skottland förr så det var riktigt coolt. de pratade konstigt och körde på fel sida. haha



image7
Här var vår senaste resa dårå. Barcelona, Spanien 20-25 Februari 2008. Vi åkte ner och träffade kims Bror Marko, killen med grå tröja i mitten. (ja, han bor där nere) haha, kim har släkt överallt, vilket är kul då vi kan åka på många ställen. Anyways, detta var en riktigt rolig resa och vi lärde känna himla mkt folk. På denna resa var det bara jag och kim :)

image8
Här har vi Gardasjön, Italien. Dit åker vi den 25/7-9/8. Jepp, jag, kim, mamma och pappa. Ser fram imot det såå mkt.

Ja, det var allt för mig för nu. Kanske hör av mig senare, om jag är uppe..

Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0