Ledig idag... eller?

Haha, Nja, riktigt så är det egentligen inte. Jag och kim tog oss ledigt från Hälsodagarna och allt vad det nu heter. I och för sig är vi duktiga ändå. för vi ska åka in och träna i Ystad strax, vid halv 3.. är tillbaka vid halv 6 igen ungefär. Har bara tagit det lugnt idag, kollat lite filmer, Big mommas house och Step up, och ikväll blir det Big mommas house 2, och step up 2. Haha :)

Idag är det för övrigt 58 dagar kvar till Min, kim, mamma och pappas resa till Italien. Guuuuud vad jag längtar. Har ju varit där förr, men ska bli super att åka dit med kim i år <3

Nej, nu ska jag packa min träningsväska, jag skriver mer senare idag, antagligen. haha!

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Katta

Hejsan hoppsan! :)
Allt bra med dig?
Ha en trevlig och härlig dag.

(Sugen på att vinna en bloggdesign?
Kolla in min blogg)

2008-05-28 @ 14:05:57
URL: http://fakkors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0