Jäkla väder..

Ja fy fasen vad kallt det är idag då, bara för att jag inte hade någon jacka. Haha.  Dagen idag har varit ganska lugn. Lämnade in min dator imorse *suck*. Så nu sitter jag på Kims. Tur att han har två stycken, han fick ju sin bärbara från skolan eftersom alla som slutar trean (och har slutbetyg) får sina datorer.. =)

Gick upp till min kära syster en stund och busade med Freja :D Mys

Skall börja packa lite nu, vi ska hem till mig idag och Zuzan (kims mamma) kör oss, vilket är himla bra för vi har massor med väskor och datorer å skit att ta med oss...

Nä, mina händer fryser lite nu, kom nyss utifrån!
Hör av mig ikväll antagligen.

Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: emmabrovin

söt blogg ;p

2008-05-26 @ 15:39:13
URL: http://emabrovin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0