I am Sam

Såg nyss I am Sam. Gud vilken bra film. jag tror jag stört böla minst 5 gånger under filmen. Riktigt fin och rysligt bra. Den rekomenderar jag till 100%.

För övrigt är klockan 01.00 nu, så jag börjar bli lite trött. Här är dödsvarmt inne, som alla andra dagar. riktigt jobbigt faktiskt. Hemma hos kim är det nästan tvärtom, kaltl lixom, och det är skönt att frysa när jag ska sova, för då får man krypa ner under täcket och gosa upp sig hos kim, och det är inte skönt när det är varmt, haha.

I dag tog vi det ganska lugnt. Stack in och träna vid lite över två, skönt som tusan as usual. och vädret har varit fint hela dagen, härligt..Vi beställde hem mat idag, så jag tog Falafel rulle, typ det godaste som finns, näst efter korvstroganoff. Haha,

Resten av helgen ser också ganska lugn ut, vill egentligen ut och bowla med kompisarna, men min ekonomi håller inte med just nu =/. Aja, finns andra saker att hitta på antar jag.

Hittade mina efterlängtade skor i ecco skor affären idag, blev sååå happy! Har väntat på att få köpa de skorna i typ 2 månader, de har varit slutsålda, så tror faktiskt jag skall köpa dem. Behöver ju ändå sommarskor så..

Snart är det torsdag, vilket innebär kims studen. Åh, ska bli jätte kul =). Vet inte vad jag skall ge honom än dock, men det kommer jag nog på.

Nej, nu är det nog läggdags!

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0