God morgon

Jepp, nyss vaknat och käkat frulle, gott! Sitter för tillfället och väntar på att kim ska bli färdig med vad han än håller på med. Vi ska nämligen lämna tillbaka Jennys bil (kims syster). Vi har lånat den i helgen eftersom kim inte har någon egen, och hon skulle till stockholm eller något sådant så.

Igår blev en mysig dag, jag glömde ju berätta om vår picknick.. Vi stack på eftermiddagen och packade en stor korg med god mat och sådant. Sen körde vi till Kåseberga, där vid alestenar och den söta lilla hamnen.. Vi slog oss ner på en filt och käkade och solade lite, himla mysigt. Fick ett gäng fågelkompisar brevid oss och de såg rätt sugna ut på våra bullar, haha. så jag sträckte ut min hand med en liten bit och gissa vad som hände?, jo, en sån liten brun fågel kom och tog den, rakt ur handen på mig! tyckte det var jätte sött, haha.




Jahapp? vad som händer idag är jag inte riktigt säker på... Skall överföra alla mina bilder från min dator till kims dator, eftersom jag ska lämna in min över sommaren till skolan. DRYGT..Har typ 1 GB bilder, så där är en del. haha


Mors dag idag, för alla er som inte vet det! Har nyss ringt och sagt grattis tilll mamma, eftersom jag inte är hemma. Men kommer hem imorgon så :)


Nej, nu ska vi till Blentarp och lämna bilen. Hör av mig ikväll kanske, och lägger upp lite bilder från igår, när jag fattat hur man gör. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0