Sommarloooov.....Snart

Japp, imorgon har jag sommarlov.. Har avslutning kl 09.30. najs. Sen äre leeedigt. Mycket träning och fika med Syster och Freja <3.

Ska givetvis umgås med älskling. Han ska sommarjobba hos mina föräldrar så han ska bo hos oss. Mitt sommarjobb sket sig. Hade också sommarjobb där, men det gick tydligen inte helt plötsligt.. Tråkigt, inga pengar..
Nåja, får väl hitta på saker som inte kostar..

Varit en härlig dag idag. Fint väder. Har blåst rätt mycket dock.. Kim bjöd på fika på Hartmans i Ystad. Vi satt på uteserveringen och myste. Riktigt härligt. Blev Ostbullar + kaka + fanta. GOTT!

Hade körlektion också. Haha, den var rolig, Panikbromsade som sagt och det gick bra. Riktigt skoj faktiskt..

Nu ska vi snart köra till sjöbo (är hos kim i lövestad) och hämta kims lillebror Ludde. Han håller på och övar med skolan, de ska hålla konsert för släkt och familj imorgon, så vi ska dit där och titta. Ska bli lite roligt faktiskt. Han spelar Gitarr och är faktiskt jätte duktig..

Anyways, Nu ska jag kila..
Ha det fint allihop!

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag börjar bli sällskapssjuk.. haha! Puss

2008-06-04 @ 09:45:44
URL: http://www.fruhenriksson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0