Sommarkonsert

Jag och kim skall snart köra till Sjöbo och kolla på luddes konsert. Ska bli trevligt. vi ska även plocka upp raggan där, han ska sova här eftersom han och kim ska iväg på champagne frukost imorgon bitti innan de tar studenten..

Jag ska hjälpa till här hemma hos kim medan de är iväg. Ska duka ohch fixa med dukar och ballonger and shiet. Blir nice..

Idag har varit en helt okej dag!, var och fick mina betyg från skolan. De var väl helt ok! inget större kul.
Fick Godkänt i idrotten, de trodde jag inte. Haha. Blev iaf 13 VG och 9 G. Inga IG =)

Btw, sorry jag inte har lagt upp bilder på länge. Men jag har inte tagit med min kamera sladd till kim så:P

Nej, nu ska vi åka. .. Ha det fint !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0