Sjung i studentens lyckliga dagar..

YESBOX, idag tar kim studenten, härligt för honom.. Vi är uppe tidigt för att han ska i väg till champagne frukost hos en vän, och jag ska börja städa och fixa osv..

Vid 10.00 ska kim, och alla de andra 3:orna samlas på skolans yttergård och där har lärarna dukat långbord och beställt mat från lisas skafferi!.. så de får äta något riktigt gott också.. =)

Sen vid 13.00 går Kim ut. Hela skolan för den delen, Men eftersom vi går på John Bauer gymnasiet så har vi inte så många klasser, så de lär gå fort. HAHA..

Sen äre lite fest för kim här hemma (hos honom), sen ska Han och jag och Jörgen (Kims vän) till Öja. Så det blir nog en trevlig dag..

Ha det fint alla!

Kommentarer
Postat av: Inget att säga

Låter nice! Gratta honom från mig...idag blev jag officellt Stockholmare. Hälsa övriga familjen!

2008-06-05 @ 13:57:26
URL: http://ingetattsaga.blogspot.com
Postat av: Marie

Bara så du vet så tycker jag du är sötast! Puss på dig

2008-06-05 @ 21:37:30
URL: http://www.fruhenriksson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0