Ont i beeena

Ja fyfasen. Jag och kim var och tränade innan, är heelt slut nu! tog ett riktigt pump pass. Haha.

Dagen idag har varit mysig.. Blev stranden + fika med klassen och mentor, jätte härligt. Det har ju varit varmt som tusan också.. Handlat det sista till kims student, så nu är vi klara. Snart jäklar slutar han skolan. Läskigt. haha.. Han kommer inte finnas där med mig nästa år. lite tråkigt, van vid att han alltid är hos mig.. Nåja..

Fick fina presenter av honom idag.. En väska jag letat och längtat efter sååå länge.. Sen en plånbok som jag ska använda i italien, SNÄLLT HONEY !!

Har städat lite nu ikväll, och nu sitter jag nyduschad.. Får höra av mig imorgon! blir lite segt med uppdatering eftersom jag inte har någon dator..

Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0