myggbett

hjälp! jag har fått ett myggbett på låret, och det kliar som in i hel... Någon som vet hur man blir av med kliandet!?

Sitter just nu och kollar runder lite på nätet, skall snart in till Ystad med kim. Ska till körskolan och köra.. Hoppas det går bra.. Det brukar det iofs göra.. Vill bli färdig snart. haha..efter det ska vi ta en liten tur på stranden..

Efter körningen och strand promenaden ska jag och kim upp till syster, där ska vi sedan vara tills ikväll någon gång. Trevligt..

Jag ska ta bussen nu! så jag får skriva mer senare..Hejs!

Kommentarer
Postat av: Natta

Jag var på körskolan idag och satt vid en dator. Det gick allt för bra. Hehe!

2008-06-10 @ 15:43:37
Postat av: Natta

På Lasses trafikskola. Ne, jag satt en stund vid datirn för att se hur det gick till. Måste läsa lite i böckerna jag fick innan jag kan göra något prov. :)



Ps. I förra inlägget skulle det stå: Det gick inte allt för bra. :)

2008-06-10 @ 23:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0