Lite trött..

Nyss hemkommen från Ystad. Jag och Kim har varit och tränat lite. Kändes skönt.. Idag blir en lugn dag, vi skulle egentligen ha handlat lite grejor till carporten pappa bygger, men det har tydligen skett en olycka på öresundsbron så Mamma och pappa kommer inte hem från jobb.

Imorgon ska vi alla hem till Marie och Andy. Jag och kim kommer nog tidigare, eftersom jag ska köra vid halv tre, sen kommer mamma och pappa när de slutat.. Då ska jag och Marie planera lite om hur hennes hemsida ska se ut. Marie bestämmer designen, Jag bygger, och kim lägger upp den på nätet. vilket team vi är. haha

lite bilder från fikan igår..



Mums med jordgubbar



Familj + pojkvän <3

Kommentarer
Postat av: Natta

Hur får du bilderna så man kan klicka på dem? :S

2008-06-10 @ 00:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0