Lite sammanfattning

Yes, Helgen har varit härlig. Efter jobbet i Fredags stack jag och Kim till Burlöv's center.. Kim handlade ett par jeans och ett linne + en zapper till sitt WII.
Själv handlade jag :
  • Svart tubklänning (gina tricot)
  • Röd tubklänning (gina tricot)
  • Svart linne (H&M)
  • rosa shorts (H&M)
  • turkosa skor (från skoaffär?) haha
Efter det stack vi hem och tog det allmänt lugnt.. tittade lite på tv osv..

Igår (lördag) tog vi det lugnt på dagen. Framåt 6 tiden åkte vi till Ystad och åt på restaurang (La bella vita) Riktigt mysigt. Både jag och Kim beställde Pasta cabonara, typ det godaste vi vet!

Efter det körde vi ner till Biografen och såg Sex and the city, Japp. KIM såg den med mig. Haha, otroligt va? men jag såg honom skratta ett antal gånger, så så hemsk var den inte. Själv tyckte jag den var kanon, riktigt bra film..kändes som ett bra avslut på serien liksom..

Efter bion åkte vi ner och gick en runda på festivalen och snackade med lite folk, trevligt.. Sen bar det hemåt och sängen..

Idag har vi bara tagit det lugnt.. Slappat. sitter fortf. i mjukisbyxor. haha. Nu är det bara 25 dagar kvar tills vi åker till ITALIEN. (19 arbetsdagar för mig och kim kvar, haha).

Nej, nu ska jag duscha och fixa maten till jobb imorgon! Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0