Lite bloggtrött..

Ja, jag har inte skrivit på länge.. Inte haft så mycket att berätta faktiskt.. Just för tillfället är jag super förkyld. riktigt jobbigt faktiskt, feber och ont i halsen.. och min snoriga näsa ska vi inte prata om..
Det blir kanske bio ikväll, ganska lugnt och skönt.. Jiddra inte med Zohan. Den nya med Adam Sandler, verkar skitbra..
Är hemma hos kim nu, så åker och ser den i Lund..

Midsommarafton var trevlig.. En lugn kväll med mig själv, Kim, Caroline och Pauline. Vi var hemma hos Pauline.  Åt gott och spelade kubb, och sjöng singstar, vilket jag tyckte var superkul. Haha.

Veckan som kommer blir lugn. Så fort min förkylning försvinner ska jag träna..Körlektioner har jag ett par inbokade också.. Umgås med Syster och Freja står också på schemat.

Orkar inte skriva mer nu, skall vila lite..

Kommentarer
Postat av: Marie

Sötnosen =)

2008-06-25 @ 13:58:58
URL: http://www.fruhenriksson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0