Jisses

Gud vad det har hänt mycket nu på senaste... Kims student i fredags! Den var lyckad och både jag och kim hade jätte trevligt.. Vi skulle egentligen till öja med Jörgen, men han ville inte helt plötsligt, så jag,kim och Love stack dit istället. Det var super kul där, och jag går gärna dit fler gånger..


Kim och simon på morgonen innan deras champagne frukost..


Här är kim i sin studentbil.


Ja, som sagt. Studenten blev riktigt trevlig..

Idag, Söndag, har jag,kim,mamma och pappa varit lite i ystad.. Först på stranden, de doppade sig, jag föredrog att sitta i sanden. haha.. Sen åkte vi till jakten och käkade. Jag åt Schnitzel med pommes. Riktigt gott var det. Sen när vi kom hem käkade vi jordgubbar och glass. Mums.

Nej, nu ska jag försöka hjälpa min syster med hennes hemsida. Ha det fint alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0