Förlååååååt

Ja, jag är skittråkig, jag vet. men jag ORKAR inte skriva.. Mitt sommarlov skulle egentligen vara rätt tråkigt, alla skulle jobba - men inte jag, så jag skulle haft MASSOR med tid över att skriva blogg.. Men så är ju inte läget nu:) för jag fick jobb hos mamma och pappa ändå :) NICE!

Så här ser mitt dagschema ut, Kul va? haha

04.30
: Stiger upp (DÖDSJOBBIGT)
05.00: Sätter mig i bilen och åker till Danmark (snark i bilen JA)
06.30: Framme i Danmark
07.00: Börjar jobba
08:45-09.00: Frukost rast (väldigt kort kvart kan jag lova)
11:15-11:45 Lunch
13:15-13:45 Eftermiddagsrast
15.00: SLUTAR ( wioehoooo)
17.00: Hemma i dalaled
21.00: DÖD OCH SOVER ANTAGLIGEN!?!?!

Ja, haha. så är det. Men jag tjänar sjuuuukligt mycket pengar, så TACK för det. Jag kan nog stå ut allt:D Haha

Aja, anyways. nu ska jag snart se lost, och jag lär väl somna mitt i avsnittet, för jag är skit trött. HEJDÅ

Kommentarer
Postat av: Marie

Ojoj va vi ska iväg och shoppa en tur sen =) Puss

2008-06-26 @ 20:43:24
URL: http://www.fruhenriksson.blogspot.com
Postat av: Andy

Lost suger ha det nice

2008-06-27 @ 11:36:46
Postat av: Madelene

Haha, Lost är grymt. Bara för det ska du få alla säsonger i julklapp.

2008-06-27 @ 22:56:59
URL: http://reschke.blogg.se/
Postat av: inget att säga

Bra att du fått sommarjobb! Det är månde jobbigt att gå upp 4:30 men det är ack så skönt när pengarna trillar in på kontot. Själv är jag arbetslös, det är trist, men jag har blivit en riktig "hemma man". Går upp när K går till jobb, det är skönt det också, man får alltid gjort så himla mycket på morgonen. Här är alltid något att fixa.

I år blir det inte så mycket semester K och jag var hos hennes föräldrar över midsommar, det var riktigt nice att vara ute på landet, mitt i skogen! Tanken är att sticka till en festival i Göteborg i augusti (Way out west) då K har semester. (om vi hittar boende), känns som man passerat stadiet då man sover i tält när man är på festival. Det kommer några riktiga höjdareband så jag hoppas det skall bli kul. Hoppas dessutom att jag snart skall få jobb, för då blir det nog en vecka där det är lite värmare framåt vintern eller så. Dessutom ser jag fram emot ett besök på Grönalund!

Kommer uppdatera min blogg idag eller imorgon, vi har ännu inte skaffat en router så vi surfar i skift. =) Hälsa kim och föräldrarna!

Hälsn. från C & K i Stockholm

2008-07-07 @ 06:44:21
URL: http://ingetattsaga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0