Snart semester..

Jupp! nu är det bara 19 dagar kvar tills Jag,Kim och mina föräldrar åker till Italien. Härligt. där nere ska vi spendera två härliga veckor..

På torsdag får jag och kim lön, vilket innebär att vi även bokar våran andra resa då. Vi ska till Mallorca 1 vecka. den 4 september till den 12. Där ska vi även hälsa på Marko och Maria och gå på deras bröllop. Egentligen skulle vi bara vara nere över helgen och gå på deras bröllop. Men vi tänkte ta lite mer semester när vi ändå är där, så det blir ett charterpaket från Ving. Nice!

Ska även få mina ögonfransar och naglar gjorda av min kära syster, så jag kommer vara superfin!

Nu ska vi snart käka (grillat med potatisgratäng,sallad och GOOOD tzatsiki. Mums!
Sen blir det LOST säsong 4 med massor av fanta mango!
Ha det fint allihopa!

Kommentarer
Postat av: petrich - me gossip and fashion

ha en trevlig kväll.. :)

2008-07-05 @ 20:02:09
URL: http://petriiich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0