Middag på Prins Charles..

Idag har vi haft kalas för pappa här hemma, trevligt. Fast han fyller inte år föräns imorgon, så han får min och kim present då först, haha. Kakor och tårta, mums..

Nu på kvällen åkte jag och kim till Ystad och åt på Prins Charles (tack syster). Båda åt oxfilé med klyftpotatis. och det var en suuuper god sallad till! En xider för mig, och en cola för kim, eftersom han körde. super mysigt.

På vägen hem gick vi in om "hemmakväll" och hyrde 3 filmer. Man får ha 3 filmer i en vecka, för endast 120 kr. skit billigt. Blev filmerna He's the girl (mitt val,haha), Resurrecting the champ (Kims val), och Stranger inside (bådas val). Får se vilken vi ser idag.

Nej, nu är det filmdags. hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0