Härligt.

Nu har ännu en vecka gått. Söndag idag, vilken brukar vara jobbigt (eftersom morgondagen oftast består utav skola, eller som nu, sommarjobb, haha) Men ICKE! Jag riktigt längtar efter att veckan skall börja. Vi åker nämligen till ITALIEN om 4 dagar. Riktigt sköönt. Har börjat packa lite så smått, eftersom både jag och kim sommarjobbar, så gör vi inget speciellt om dagarna efter jobb, så några nämnvärda kläder behövs inte, därför packas de redan. Idag har vi även inhandlat lite resematerial. För er som inte vet det, så åker vi ner till italien - med bil. Pappa kör! Tar ca 2 dagar, och det är Super mysigt.
Vi har gjort likadant varje år vi åkt dit, så här får ni ett litet schema!

  • Bilen rullar ca 05.00 från dalaled. Vi kör till Gedser (danmark)
  • 09.00 går båten från danmark till Rostock (Tyskland)
  • vi kör i TRÅKIGA tyskland hela dagen (tyskland är inte särskilt vackert)
  • (?.00) stannar vi på ett hotell och sover.
  • ca 08.00 eller något liknande, kör vi ifrån hotellet, kör vidare mot Österrike.
  • kör bland berg och mycket vacker natur.
  • 16.00 brukar vi landa i italien, på vårt ställe!
Mellan alla punkter ingår lite kissepauser, fikapauser, kö på autobahn osv. haha.

Nåja, nu ska jag gå och titta lite film!


Här är våra böcker som vi köpte idag! kim ska läsa Änglar och demoner på vägen ner, och jag ska läsa Mias systrar (har läst ALLA i den "serien". älskar verkligen de böckerna.)

Kommentarer
Postat av: marie

fan tösabit... jag saknar dig redan.. Hoppas du har det megabra! Puss puss syster

2008-07-26 @ 13:09:14
URL: http://www.fruhenriksson.blogspot.com
Postat av: ...inget att säga

Härligt med Italien, jag är sugen på att resa, men får allt vara kvar i vår förtillfälligt heta huvudstad. Känner mig pank och värdelös, hoppas jag snart får ett jobb! Så jag och flickvännen kan sticka iväg på en resa, det lär vi behöva efter denna sommar. Hoppas ni har det riktigt riktigt härligt!!! Hälsa Kim och föräldrarna!

2008-07-27 @ 03:33:42
URL: http://ingetattsaga.blogspot.com
Postat av: Danielle Dang

Ha så kul gumman!

hälsa kim och dina föräldrar!



pussss :D

2008-07-30 @ 00:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0