fredagskväll med trevligt sällskap!

Yes, då var det fredag igen då. Veckorna går fort som tusan nu när man jobbar, skönt är det.. Igår var dock en väääldigt dryg dag. När vi kom hem efter 8 h arbete. fanns det 15 kubik VED här hemma, de skulle rullas in i veboden, Jippi. Haha. Men eftersom vi var 4 som hjälptes åt(mamma,pappa,jag och kim) så gick det rätt fort.

Vi bokade även vår resa igår, något dyrare än tänkt, men å andra sidan har vi slitit för pengarna så. Mallorca den 5/9 :)

Nyss har jag,kim och vår vän Love kollat på film och käkat pizza. Väldigt trevligt, blir kanske att hitta på ngt imorgon efter kalaset. Vi ska fira min pappa, som fyller år på söndag (grattis).

Nej, nu ska jag spela WII med kim .

Ha det fint alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0