En ganska trött madelene..

trött, jotack.. Kom hem från jobbet alldeles nyss nästan. Mamma och pappa jobbade över, så jag och kim fick vänta i matsalen på dem.. Lite drygt, men men, hemma nu iaf..

Kvällen bjuder inte på så mycket. en vaarm skön dusch och lite lost tittande. Vi är på avsnitt 10 av 14 på sista säsongen, så de ska bli spännande.

Lönen kommer på torsdaaag (weei), då jäklar blir det växling till euro (italienresan om 16 DAGAR), samt bokning av charterpaketet. Sen lär det bli ganska tomt på kontot igen, haha.

Btw, har ni något förslag på någon bra serie man ska börja följa? vet inte riktigt vad jag är sugen på. Jag vill följa one tree hill, men tror ni kim vill det? haha, noway.

Helgen vet jag inte hur den blir än.. Pappa och mormor fyller år på söndagen, så det lär bli kalas, trevligt. Annars får vi se..

Lever förtillfället bara genom jobb, haha. vill komma förbi dessa 12 arbetsdagar som finns kvar, sen vill jag till sköna italien och bara njuta av värme,sol och massa underhållning.

Anyways, nu orkar jag inte skriva mer här, ha det fint alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0