21 dagar kvar

Tills Jag, Kim (<3), Mamma och Pappa åker till Italien. Ska bli så himla skönt. Detta betyder också att det är 20 dagar kvar tills jag och kim slutar sommarjobba. för det gör vi dagen innan vi åker, haha. Anyways, tur att vi är på samma jobb!

Är ganska trött och hungrig nu. Nyss kommit hem efter jobbet. Min dag var lite misslyckad, haha. men i slutändan gick det bra ändå, fått några härliga skratt iaf.

Helgen är förtillfället helt oplanerad, får se vad som händer. Får inte lön föräns nästa vecka så just nu är det ganska tomt på kontot.

Hör av mig mer senare.

Kommentarer
Postat av: Natta

Du kan ju komma på fest hos mig och Christian. Vi har fått vår projektor idag så på lördag kan vi ju se någon bra film med den. Skulle vara jättekul att träffas iaf.



Puss

2008-07-03 @ 17:45:21
URL: http://nezzzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0