Vilken kanon helg!

Helgen har varit kanon!

Fredagen:
Jag och mamma åkte in till malmö (kim skjutsade oss). Vi såg på Mamma Mia musikalen på Malmö arena. Den var såå bra. Riktigt cool upplevelse. och arenan var super fin. Dock satt vi näst längst upp, så det var lite läskigt eftersom där är rejält brant. men annars var det suveränt!
Efter musikalen, som sluta ca 23:45 kom pappa och kim och hämtade oss. när vi var hemma gick vi och la oss ganska direkt.

Igår:
Vi steg upp vid 08.00 ungefär. Åt frukost osv. Åkte in till Ystad och gick på en lägenhetsvisning i  Ystad. Lägenheten var kanon fin, och vi får svar imorgon (måndag) om vi får den eller ej. Hoppas  verkligen på ett JA! Efter visningen åkte vi till Svedala och kim köpte bil.

 IKims bil :)

Vi får hämta den på tisdag eller onsdag!
Senare vid 17.00 tiden åkte jag och kim till blentarp. Hem till simon och lina. Där lagade vi middag och spelade xbox, kvällen avslutades med en skräckfilm. Riktigt trevlig kväll :)

idag:
Vaknade rätt sent.. Sen åkte vi till min morfar på kalas. Grattis! Nu är vi nysshemkomna och ska snart ta ngt att äta.

För att summera helgen: KANON!

Imorgon är det jobb!

Kommentarer
Postat av: sarah

jag håller tummarna på att ni får lägenheten =D

2008-12-07 @ 20:07:57
URL: http://daddyimawhore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0