Hungrig.

Nyss haft läxförhöret, det gick jätte bra:) hon sa att jag kunde mycket, wiie. Just nu (medan hon förhör en annan grupp) sitter jag och gör ingenting? förstår inte vad vi ska göra "Plugga på till läxan tills nästa tors" amen? hallå. det gör jag dagen innan, och jag har ändå alltid fina betyg. haha. Så just nu väntar jag på att få sluta. dvs 11.15. Sen är det mat. Jag är dödshungrig.

Efter maten 12.15 är det lektion igen. Med Cenneth. Undra vad vi ska göra där. ngt kul får jag hoppas, för just nu känns alla lektioner så jäkla onödiga. Kommer hit för att göra nada?

Nåja. Torsdag idag, sååå skönt. Mamma fyller som sagt år idag så vi ska käka god mat (läs: curry) som JAG tjatat om superlänge. och såklart tårta. OCH kladdkaka (om mamma nu bakar, som hon sa igår;) haha.

Sen är det fredag imorgon, då ska jag och mamma på Mamma Mia konserten på Malmö Arenan. Ska bli kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0