Trala.

Imorgon blir det en veckas semester! Och nej, det är inte mallorca jag talar om.. Dit åker vi inte förrän om 17 dagar.

Vi ska nämligen bo i Marie och andreas lägenhet. Wihoo (de ska till bulgarien). Ska bli riktigt skönt.

När jag ändå skriver, får jag passa på att gratta dem, de har nämligen bröllopsdag imorgon (19/8)! GRATTIS!

Sitter just nu och är lite sliten. varit i malmö hela dagen med älskling. Riktigt skoj. shoppat kläder osv. Åt lite festivalmat med. Kebab i baguett(?) var riktigt gott, även om det låter konstigt. haha

Nej, jag hör av mig mer imorgon..

Kommentarer
Postat av: inget att säga

Här uppe har jag inte sett en enda falafel i rulle och ingen stor och x-stor falafel (i rulle) bara falafel tallrik och falafel i bröd. Det samma gäller kebab.

2008-08-18 @ 23:32:35
URL: http://ingetattsaga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0