Söndag.

Idag är det söndag, helgen har gått fort.. I fredags var jag och kim och såg bio, Dark night. Den var faktiskt bra, eller, ja. filmen var väl sådär, men Heat spelade jokern så sjukt bra. I looove, lite sorgligt att han inte finns kvar i livet och kan få höra att han verkligen gjorde en kanon roll!

I går, dvs lördag, åkte jag och kim till syster och andreas. Kim å andreas åkte skåne runt ungefär, hämtade saker, och lämnade saker, sedan byggde de ihop en gaderob de köpt. jag och Marie + Frejabus förstås, åkte till malmö och strosa. Mys. Blev en ny vinterjacka.

De bjöd sen oss på gooood middag. Suverän potatisgratäng + kyckling filé. Smaskens! Vi åkte hem vid nio ungefär, sedan vid tolv åkte vi tillbaka till ystad, då mamma och pappa skulle hem från deras kväll ute i Ystad.

Idag händer det inte så mkt, är så sjukt trött och sliten!? känns så iaf. Imorgon är det skola.. Denna veckan lär gå fort.
Jag ska träna imorgon efter skolan, och kim ska på arbetsintervju *håller tummarna för dig*

Onsdag ska vi till ÖB, handla lite schampo och deos å sånt inför resan..

FREDAG ÅKER VI! <3
Najs, längtar som tusan:)

Nej, nu ska jag titta film:) ha det fint alla !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0