Resedagbok

Yes, har lagt in alla bilder på datorn nu. Får se hur många jag lägger upp, får kanske ta allt i omgångar? Nåja, vi får se.

Här kommer lite bilder från första veckan, har inte satt datum på bilderna, så kommer inte ihåg vilken dag de är tagna.



Dag 1.
Nu är vi i Danmark, första Pausen efter vi kört hemmifrån påväg mot ITALY!


fortf. dag 1
Här är kim, på båten mellan danmark tyskland


fortf. dag 1
Kim på hotellrummet i Tyskland. Vi övernattar alltid en gång när vi är påväg ner, för att slippa köra hela vägen


Dag 2.
Jag och kim i bilen


Fortf. dag 2
Lite bergs-foton från bilen. här är vi i Österrike


första dagen nere i italien, kim,pappa och mamma på bild. vi är påväg ner till Lasize. (staden där vi bodde)


första veckan i italien.
Kim och jag satt på någon restaurang och käkade gott.


första veckan i italien.
Mamma och pappa i poolen


första veckan i italien
Vi åkte till en annan stad. sirmione, den var omringad av en borg.


Första veckan i italien
Jag och kim i Sirmione


första veckan i italien
Fin utsikt från stranden


Första veckan
Jag och kim badade jacuzzi. den låg jättefint högt uppe så man såg ut över Gardasjön.


Första veckan
Jag och kim spelade rätt mycket biljard där nere, SKITSKOJ :)

ANDRA VECKAN


Jag och kim satte oss vid poolkanten i väntan på att vi skulle orka gå ner i stan (värmen gjorde det jobbigt)


Man ser kanske inte så bra, men i den oranga (läs fula) gardinen, sitter en FET syrsa. den var fan inte mysig. haha


Vi åkte till gardaland (stort nöjesfält)
Detta var dock ANDRA gången vi var där, vi var där en gång i första veckan också, men hade inte kameran med mig då.


Jag och kim utanför gardaland, precis innan vi gick in.


Kim ska alltid va cp. Haha, nåja, här är vi inne på gardaland.


Jag och kim utanför egypten, en karusell som går långt under jorden


här är en av köerna till Mammut (en ny karusell på gardaland) drygt!


URK, kim fjällar. haha


Jag och kim, i bilen på väg hem mot sverige


påväg hem, i alperna fick vi ett jätte oväder


Det vida ni ser på bilden är moln, de var jätte långt nere, helt sjukt. såg väldigt wierd ut.


NU orkar jag inte lägga ut mer bilder, vi kom som sagt hem i morse, och jag är lite seg, men det kommer fler, i prómise. ha det fint alla!



Kommentarer
Postat av: Danielle Dang

Gumman! Så längesen vi träffades och fan vad söt du har bliviiiittt :D

Såg ut som om ni hade fett nice där nere aaww :D

2008-08-10 @ 01:22:41
URL: http://honeyd.eatrice.se
Postat av: Inget att säga

Nice, ser fram emot att se alla när vi kommer ner till Skåne i höst.

2008-08-10 @ 17:11:21
URL: http://ingetattsaga.blogspot.com
Postat av: Inget att säga

Oranga gardinerna var schyssta! Är det inte Marimekko?

2008-08-10 @ 17:12:40
URL: http://ingetattsaga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0